Baby Hello Kitty

♥ Lite trött på ögat

Det gick bra att väcka Lukke i morse , och han
kom iväg till skolan i tid :)
I dag var det en kort dag för honom, mellan 8:10-11:00

På fm blev det en fika på stan , med goa´vännen Bella.
Alltid lika mysigt och trevligt :)♥

Resten av dagen har jag roat mej med att klippa gräset,
och även trimmat alla kanter runt tomten. Suck ...det var riktigt jobbigt.
Men nu ser det jättefint ut . innan såg det ju ut som värsta djungeln på tomten. 
Det är inte lätt att klippa gräset när man har en gräsklippare som
stänger av hela tiden ,så det tog ju sin tid att klippa.
Men nu är det iaf gjort , och jag är väldigt nöjd med resultatet.
Känner mej väldigt trött i hela kroppen nu, och lite trött på ögat.
Men sånt är livet !! 
  
Cissi, Johanna & Theo kom förbi en stund idag oxå , dem ville att jag och Lukke skulle
 följa med ner på stan och ta en fika. Men jag höll ju på att klippa gräset ,
så det var bara Lukke som följde med dem.
Karro kom förbi och hjälpte  mej att fixa lite på tomten på em .
På kvällen blev vi bjudna på mat hemma hos Fille & Cissi.
Det blev hemlagad pizza. MUMS !!! :)♥



Gosade med lille Douglas ♥ idag oxå. Han är ju så söt ,
han har börjat skratta och le när man pratar med honom nu.  
Mormor´s lille änglabarn ♥



Fille brände ut Twilight Eclipse till mej när vi var där nu ikväll,
så den tänkte jag ta och lägga mej och kolla på nu innan det är dax att sova.
Har ju sett den på bio, men den är ju så bra att jag vill se den igen :)♥
Älskar alla 3 filmerna, dem är ju sååååå bra,
längtar tills den 4:de filmen kommer !!!
Edward & Bella är ju så söta tsm ♥




Nu är det filmtajm ..... Ha´en fortsatt mysig måndagskväll !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar