Baby Hello Kitty

♥ It´s still friday

I dag har det varit en fantastisk dag med lilla Saga,
Felicia och lille Douglas :)♥
Jag och Lukke gick och hämtade Saga vid 12 tiden, sen gick vi ner på stan.
Mötte Karro och Douglas på Caféhuset, och sen kom även Bella och Flisan dit.
Jerre & Josey kom oxå förbi. Så vi satt allihopa och fikade tsm , och barnen lekte i
lekhörnan. Det var jättemysigt och trevligt !! :) ♥
Saga satt och sjöng för oss när vi satt ute en stund, hon sjöng " Madicken"
och det lät verkligen jätte gulligt. En dam som satt vid bordet brevid oss sa " Det var
nog det gulligaste jag hört idag " :) Hon är ju så söt lilla Saga ♥


Saga äter glass

Lilla söta Saga

När vi fikat färdigt följde Saga, Flisan och Douglas
med mej hem en stund. Tjejerna målade lite och Douglas låg i min säng och
tittade så snällt. Lagade lite mat till barnen , så dem fick lite i magarna.
Bella kom och hämtade Flisan vid halv fyra , och Karro kom oxå vid den tiden.
Följde med Saga hem och lämnade henne, men hon ville inte hem först.
Hon ville stanna hos mej. Lilla söta Saga :)♥
När vi till slut kom hem till Micke och Izza igen var det inga problem ,
då sa hon "Hej Då" och jag fick en stor kram ♥
Det var jättemysigt och skoj att vara med alla dem små idag.
♥ ♥ ♥

 
Söta Felicia

Saga ritar

Flisan ritar och kollar på Saga vad hon gör

Mormor´s favorit "Glis" , Lille änglabarn !!
 
Nu ska jag ta mej en kall öl ....GOTT :)♥
Sen får vi se vad som händer senare under kvällen, tror inte att jag ska ut.
Det blir nog en lugn hemmakväll för min del ;) ♥ FREDAGSMYS !!!
Ha en fortsatt mysig & underbar fredag alla goa´♥


~LOVE & KISSES ~

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar