Baby Hello Kitty

♥ I dag är det ingen vanlig dag...

...för idag är det Jerre´s födelsedag. HURRA HURRA HURRA ♥
 Jerre blev 24 år idag ..... GRATTIS min käre son ♥ !!




Har varit till Jerre nu på kvällen och ätit tårta. Det var mumsigt :)♥
Tänk att det var 24 år sedan jag födde min första son , åren går så fort.

Det blev en trevlig fikastund med Bella, Flisan, Lukke & Izza nere
på stan idag oxå. Alltid lika nice att sitta på stan och fika ♥
Har fått sms av L♥ idag. Han som inte brukar skicka sms , för att det är för dyrt,
men som sagt idag skrev han ett par stycken . Det gjorde mej faktiskt jätte glad :)♥
Och S* har oxå skickat några sms och han ringde även en snabbis nu ikväll.
Han är väldigt snäll och omtänksam. Han bryr sig om mej , på ett helt annat sätt än
vad L♥ någonsin har gjort. Det känns så härligt att man betyder ngt för någon
Det gör mig jätte glad inombords:)♥
Men det här med kärlek är ju så jobbigt , jag vill inte bli sårad mera och vill inte
såra någon heller för den delen. Därför är det nog bättre att jag är själv ,
men jag vill gärna fortsätta umgås med S* , för han är jätte snäll, rolig,
pratsam och vi har trevligt när vi umgås.
Får se vad som händer framöver , men just nu tar jag det bara lungt
med kärleken & känslorna .
Måste få tid att tänka , och ta nya tag.
En dag i taget , sen får vi se vad framtiden utvisar !!

Nu är det dax för mej att krypa ner i bädden , krama kudden och försöka sova lite.
Natti natti alla goa´. Suss Gott och dröm söta drömmar :)♥
~ Kärlek & Respekt ~

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar