Baby Hello Kitty

♥ Snart kommer John Blund ....

Ett litet inlägg till blir det innan det är dax att krypa ner
i sängen och sova.
Idag har det känns som att jag svävat runt på moln nästan
hela dagen. Ni vet ju vad det beror på :)♥
Har iaf plockat lite nere i mitt rum i källaren, och då
hittade jag massor av halvfärdiga broderier som jag nu plockat
fram igen. Får väl se när jag blir färdig med dem :)
Även fast jag har massor av halvfärdiga broderier som ligger så
började jag på ett nytt broderi idag , en tavla till lille Douglas ♥

Cissi, Johanna och lille Theo kom och hälsade på en stund idag.
Vi hjälptes åt att sätta upp studsmattan som jag fick tbx av Izza &
Micke igår. Det var lite krångligt att få ihop den , men till slut
lyckades vi :) Theo tyckte det var jättekul att hoppa runt på
studsmattan !!!



Lukke och Cissi var med Theo på studsmattan , han är ju lite
för liten att hoppa runt på den själv.


Lukke somnade ganska tidigt nu ikväll , och det är ju bra det.
För i morgon börjar han ju i skolan igen. Kl 8:10 ska han vara där.
Jag hoppas att det kommer att gå bra att få upp honom i morgon nu ,
han har ju inte världens bästa morgon humör precis....hmmmm !!!
Ja ja, det är bara att hoppas på det bästa. Att han vaknar utvilad och glad !!

Nu är det dax för mej att sova oxå känner jag,
annars kommer det att vara jag som inte orkar upp i morgon.
 
Natti Natti & Dröm söta drömmar ♥!!

Johanna

Kan inte du skicka den där bilden till mej? =)

2010-08-26 @ 19:40:53
  URL: http://theomylove.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar