Baby Hello Kitty

♥ En mkt trevlig liten Kräftskiva


I går kväll hade jag en liten kräftskiva här hemma tsm med Bella & Jerry. Izza, Micke, Karro, Douglas,Jerre, Flisan,Lukke och Cissi var oxå med. Det var jättekul och mysigt , och supergott med kräftor♥. Jerry gjorde en omelett med kantarell stuvning oxå, som var jättegod !!! Jag gjorde två olika pajer, som vi oxå mumsade på.
Vin och öl blev det att dricka till, efter att vi hade ätit så satt vi ute och pratade och hade jätte trevligt till långt in på morgonen. Flisan somnade i min säng , så Bella och Flisan sov över här.



Idag har det varit lite segt, gick upp vid halv åtta tiden. Jag och Flisan satt och pysslade lite , innan hon och Bella gick hem vid tolv tiden. S* skulle ha varit med igår kväll men han åkte till Norge på morgonen. Han ska vara där och jobba i några veckor. Har fått ett par fina sms redan av honom , och han slog en pling och snackade lite nu på fm när han hade lunchrast. L´s ♥ mamma ringde mej igår , hon var lite ledsen så vi pratade en stund. Hon vill att jag kommer och hälsar på henne snart , så jag ska försöka göra det !! L♥ har oxå hört av sig , fick ett sms i natt av honom. Han skrev att internet är paj så han kunde inte vara inne på datorn nu. Tänk ...jag tycker att jag känner igen det där. Jag har blivit bättre på att inte bry mig så mkt som jag gjorde tidigare. Jag har ju inte glömt honom , men orkar inte skriva till honom så mkt som jag gjorde förut. Han har det ju bra där borta , så jag försöker vara glad för hans skull. Han hör ju fortfarande av sig iaf , och det är jag glad för ♥.
 
Härom kvällen kollade jag på "The Last Song" , och det var verkligen en jättefin film. Jag grät så tårarna sprutade från ögonen. Det är ju en sorlig film , men den var jätte bra faktiskt !!



Nu ska jag ta och lägga mej på sängen en stund, och kolla på nån film tänkte jag. Det blir nog "Remember Me" . Den verkar bra, så jag hoppas att jag orkar hålla ögonen öppna och kolla på hela den. Sen är det väl dax att fixa ngt att äta till middag. Men nu först är det time att softa lite , bara ta det lungt och chilla en stund ♥
Ha´en fortsatt mysig fredag
Puss & Kram och nyp i stjärten ;)♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar