Baby Hello Kitty

♥ Ego dag

Idag har det varit en super slapp dag , har faktiskt inte gjort
mkt alls. Och det har varit såååååå skönt måste jag erkänna :)♥
Idag har jag bara tänkt på mej själv , varit riktigt självisk .
Men jag kände att jag behövde det. Jag behövde få en dag utan
en massa "måsten" ... bara få vara, och göra precis om jag själv vill.
Jag har legat i sängen och kollat på filmer, lyssnat på musik och gått
runt i mjukisbyxor och t-shirt hela dagen . So Najs !! :) ♥
På kvällen gjorde jag tacos till mej och Lukke, så vi hade lite lördagsmys tsm.
Eftersom hans mamma varit väldigt lat idag, och bara chillat hela dagen!!!



Nu är Lukke hos Fille , han skulle dit och måla Warhammer gubbar en stund, så
nu är jag "ensam hemma" . Lyssnar på musik , dricker öl och skriver lite här i bloggen.
Det blev utgång igår kväll iaf , fast jag tänkte stanna hemma ju. Men följde med Fille
och några kompisar till honom till Cesar. När dem stängde gick jag, Cissi, Mikaela & Alex vidare till Köket.
Där blev det en hel del  "dancing on the dance floor" ... Jätte skoj hade vi !!! :)♥
När dem strängde vid två tiden blev det ett besök nere på Torgis ,
och sen gick vi hemåt.Fille var hemma i huset när vi kom ,
'med några kompisar. Satt och snackade en stund.
Sen gick dem hemåt allihopa, och lilla jag kröp ner i sängen och somnade så gott !!

Pratade med Fille förut , och han frågade om jag skulle med ut ikväll oxå , men vet
ärligt talat inte om jag orkar. E lite trött på ögat så det blir nog att jag håller mej hemma istället :)
Har precis pratat en liten stund med S* i telefonen, han är så go´och snäll.
Han blir nog kvar i Norge och jobbar minst en vecka till. 
Det ska bli roligt när han kommer hem igen , vi har pratat om att hitta på ngt då.
Kanske bio i Karlstad, middag eller ngt annat skoj.
Får se vad det blir när han kommer hem  !! :)♥

Nu ska jag ut på altanen och röka en cigg , har funderat på att sluta med rökningen.
För jag vet ju själv att jag röker alldeles för mkt egentligen. Ett pkt om dagen ....
Ska fundera lite till , men kanske ska jag försöka sluta. Det är ju bara det att jag
tycker om att röka. Den första ciggen på morgonen med en kaffekopp....
mmm underbart ♥!!
Även en cigg till ölen är ju så gott ...låter säkert crazy i mångas öron. Men så är det !!
Jag känner mej lugnare när jag röker oxå , svårt att förklara, men när jag blir
stressad, rädd, orolig eller nervös så lugnar det mej att röka en cigg !!
Men jag vet att det inte är hälsosamt ,
och att jag röker alldeles för mkt nu sen Adam gick bort, och efter allt detta med L♥
Så jag ska försöka trappa ner, försöka sluta helt....
men vet inte om jag kommer att klara det. 
Men jag lovar att jag ska försöka , det ska jag göra !!!
 
Ha´en fortsatt underbar lördagskväll.
♥ Be happy and Have lot´s of fun !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar