Baby Hello Kitty

♥ Back again

Hemma igen , efter en mysig fikastund med Karro, Douglas,
Josey och Fille på stan :)♥
Så nu sitter jag här vid datorn igen och lyssnar på musik,
och skriver lite här i bloggen. Ska till Fille lite senare.
Vi ska äta mat tsm ikväll, jag och kidsen. Det blir nice :)♥
Vi ska göra ungstekt falukorv med makaroner ....MUMS, det är gott det !!



Lille Douglas sov gott i vagnen ♥


♥ Karro ♥


Jag skriver sms


Smaskade i mej en sådan här varm macka idag när vi fikade.
Det är salami, Brie, röd lök, ruccola sallad och tomat i .... SUPERGOD !! ♥

Karro köpte en stor kanelbulle till mej oxå , så jag känner
mej verkligen proppmätt nu.Så jag hoppas att vi inte ska äta middag
så tidigt ikväll, för som det känns nu så får jag inte plats
med ngt mera i magen på ett bra tag :)





 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar