Baby Hello Kitty

♥ Dax för en lista

Favoritalkohol: ÖL ♥ 
Blond eller brunett: Blond
Vanilj eller choklad: Choklad
Lipstick eller Lipgloss: Lipgloss
Rock eller Rap: Rock
Rosa eller lila: ROSA så klart !! ♥

Blå eller bruna ögon: Blåögd
Favoritfärg: Pink
Framtidsplan: Ha ett jobb jag trivs med, resa mkt & leva lyckligt i alla mina dagar!
Tre prylar till en öde ö: Min dator, vatten & en båt.
Är du vegetarian eller vegan? Nej
Hur många har du kysst? Ett antal :)

Hur många piercings har du?
Har 7 st hål i öronen (om det räknas) och i naveln.
Två saker du skulle vilja ha: ett jobb och en lgh 
Önskehångel:  Mmmm ...♥
 Pommes eller mos: Pommes
Strand eller storstad: Strand ♥
Något alla vet om dig: Jag gillar ÖL .
Vad blir du glad av? Ett riktigt hjärtligt skratt=)
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter & lyssnar på musik.

Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar?
Mat.
Vad längtar du till? Sol och värme   
Favoritland: Någonstans där det är varmt och soligt hela tiden :)♥
Favoritstad: Stockholm
Favoritsnabbmatställe: SUBWAY ♥
Vad har du i glaset? Vilket?
Favoritsagofigur: Sid i Ice Age
Favoritte: Citron lr Earl Grey
Favoritglass/ar: Ben & Jerry´s
Vilken film får dig att gråta? Armageddon & The Last Song 

Vad är skönhet?
Ett, av samhället, förstört fenomen.
Vad är lycka? Kärlek , vänner och familj ♥
Om du fick 1 miljon: skulle jag bli överlycklig & resa ngnstans. Ge mina barn pengar.
När grät du senast? Igår
När skrattade du senast? Imorse.
Vad är du rädd för? Spindlar
Vem är du rädd för? Ingen som jag kommer på nu iaf.

Favoritmat:
Tacos, Kinesiskt, och grillat på sommaren.
Maträtt du avskyr: Blodpudding :(
Favoritgrönsak: Tomat & Gurka
Favoritfrukt: Banan och apelsin 
Grönsak du avskyr: augergine
Frukt du avskyr: melon 

Vacker människa: Finns många vackra människor !!
Klok människa: Många.
Meningen med ditt liv: Att leva livet & ta vara på varje dag !!!
Vad åt du till frukost? Äter inte frulle så ofta
Gillar du svarta kläder? Ja visst gör jag det  
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Min vän

Brukar du svära mycket?
Nja , det händer
Största misstaget som du begått? Vet inte.......
Har du pojkvän? Nja , jag vet inte ....  
Nått du ångrar att du inte har gjort: Pluggat mer i tidigare år.
Är du kär? kanske ♥
Hur tidigt stiger du upp? ganska tidigt.
Gillar du att slåss eller? Nej det gör jag inte

Hur många timmar sover du per natt? 5-6 h
Saknar: Ja , hela tiden !!
Kan du stå på händer? Ja det kan jag nog fortfarande
Favoritserie:  Prison Break
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Senaste hångel? Ha ha ♥

Bra musik video just nu:
Finns många bra ju, svårt att välja en
Har du raggat på internet? Nej det har jag inte
Bästa barnprogrammet: Fem myror är fler än fyra elefanter ;)
Kärleken: är underbar ♥
Religon: Kristen, fast inte aktivt.
Amerikanskt eller brittiskt: Amerikanskt

Tv eller dator: Dator ♥
Äpple eller apelsin: Apelsin
Morgon eller kväll: Både och
Kyckling eller kalkon: Chicken :)
Guld eller silver:
Båda, men inte samtidigt
Nike eller adidas: Nike

VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller konsekvens: Hmm...
Harry Potter eller Lord of the rings: Inget av dem
Regn eller snö: Regn
Gå eller springa:
Stan eller Landsbygd: Stan

Kärlek eller lust: LOVE ♥ 
Sjärnor eller månen: Stjärnor !!!
Sko eller sandal: Sko, men gärna sandal på sommaren
New York eller California: Har inte varit där, men California låter härligt !!
Hur många tatueringar har du: 6 stycken

Cd eller radio: Både och
Basket eller fotboll: Fotboll
Bad eller dusch: Beror på vad/hur/när.
Syster eller broder: Syster och bröder
Favoritlåt just nu : Har många favoriter , men älskar ♥ " Nothing else matters" med Metallica



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar