Baby Hello Kitty

♥ Underbara sol

Solen skiner från en klarblå himmel , det är "Lill-Lördag" och både
Karro ♥ och L ♥ fyller år idag !!
Jag har varit upp till sjukhuset på fm , och tagit cellprov. Gillar inte att ligga i den där
gynstolen , men det gick ju fort. Så det var lungt !!!
Svaret kommer om några veckor , så det e ju bara att hoppas att allt är ok.
Nu är jag hos Jerre en stund , men ska snart ut i solskenet igen.
Satt ute på trappan förut , och drack kaffe i solen , det var helt underbart !!!
Jag ÄLSKAR detta väder som är nu , helt fantastiskt !!
Känner mej så glad, bara av att solen tittar fram :)♥
Hittade dessa söta tussilogo när jag gick till Jerre nyss.
Härligt med vårtecken , snart är det SOMMAR !! Yiipee !!
♥ ♥ ♥



Nu blir det på med solbrillorna igen, och ut i det vackra vädret !!

Önskar alla en underbar dag ♥
PUSS PUSS

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar