Baby Hello Kitty

♥ Så är det ....

Det snör ute , snö blandat regn ...GRRRRRR !!!
Jag gillar det inte , det ska ju vara solsken och varmt nu ju.

Har varit upp till Josey och fikat innan hon och Jerre skulle iväg till
jobbet. Nu sitter jag hemma hos Jerre en stund , ska snart gå till ICA en
sväng. Sen blir det nog tbx hit till Jerre , innan vi ska på middag :) 

 När jag satt vid datorn i morse så skrev L ♥ till mig på MSN
Sååååå glad jag blev då !!! Han har bojkottat internet i några dagar
sa han , eftersom internet är så dåligt därborta. Förstår att det inte är kul att
sitta uppkopplad , om man blir utloggad hela tiden.
Så nu får vi väl se hur lång tid det tar innan vi hörs igen då.
Hoppas att det inte tar alltför lång tid !!! Saknar honom ju ♥



Nu ska jag ut i det ruggiga vädret 
Ha en fortsatt fin dag !!! ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar