Baby Hello Kitty

♥ Mulen onsdagmorgon

GODMORGON alla goa´människor !!!
Sitter här i min säng med kaffekoppen och datorn :) ♥
Blev väckt av Majsan i morse igen , hon stod och jamade mig i örat,
och kattungarna hade fullt race i mitt sovrum. Så det var lika bra att gå upp
kunde ju inte sova längre !!!
Ute är det grått, mulet och ganska kallt. Men jag hoppas att solen tittar fram
senare under dagen .

I går skulle jag ha åkt till Karlstad , till sjukhuset. Men ändrade tiden , så jag åker
dit i mitten av Maj istället. Hade fullt upp igår iaf känns det som.
Micke kom in vid 8 på morgonen och hjälpte mej att städa och fixa med Saaben.
Sen tog han den med sig till Nykroppa, eftersom det är lättare att den står där
när han ska hjälpa mej att sälja den ifall någon kommer som är intresserad av den.
Jag kan ju absolut ingenting om bilar. Så jag är väldigt tacksam att Micke hjälper
mig med detta. Vet inte vad jag skulle göra annars !!
Volvon åkte in på service igår , så kanske kommer den tbx senare idag !!

När Karro slutade skolan igår träffades vi nere på stan och tog en fika på
Caféhuset. Mysigt !! :)♥ Sen gick hon på mammakurs , och sedan till soc.
Jag gick och solade en stund...härligt ♥
Sedan gick jag hem , hämtade Lukke och vi gick ner på stan igen.
Lukke köpte ett par nya byxor, en t-shirt , kallingar och strumpor.
Det behövde han verkligen !!! Han har inte mkt kläder som passar längre.

Senare på kvällen gick jag och Karro till ICA och handlade lite mat,
sen var det häng hos Jerre som vanligt !! :)
Jag var bara där en stund för jag & Cissi hade en tid i tvättstugan vid 7.

I dag vet jag inte vad som händer....... har inte pratat med L ♥ på två dagar,
och det känns lite konstigt. Men jag hoppas att han hör av sig snart iaf.
Pratade med hans mamma igår i telefon. Hon är alltid lika go´och snäll.
Hon vill så gärna att jag kommer och hälsar på henne snart, så jag hoppas att
jag har möjlighet att göra det. :)♥

I kväll är jag, Karro och Lukke bjudna till Fille & Cissi på middag iaf.
Det blir hemlagad pizza ....YUMMI !!! ♥

Ha en underbar onsdag.
Var rädd om er , och om era nära och kära ♥
♥ Kärlek & Respekt ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar