Baby Hello Kitty

♥ Lugn söndag

Nu är snart denna helg över, det är redan söndag.
I fredags åkte ju Jerre, Josey, Karro och Lukke till Karlstad
på em. Jag var hemma hos Jerre och städade lite och satt vid
datorn. Fille ringde och frågade om jag ville komma och äta middag
med honom och Cissi. Så det gjorde jag !!
Sen blev jag kvar där , vi köpte öl sen satt vi hemma hos Fille och Cissi och chillade.
Senare på kvällen gick vi till "Cesar", och när dem stängde blev det en sväng
till "Köket" oxå. Efter det blev det torgis och sen gick vi hem.
Kom hem vid 3 tiden, efter en mkt trevlig kväll :)♥

I går lördag , hjälpte vi Josey att flytta. Det gick bra , men alla blev
jätte trötta sen på kvällen. Vi åt mat hemma hos Fille & Cissi på kvällen.
Och senare blev det film mys hemma hos Jerre :)♥
Jerre hade fått två påsar av de nya ungsbakade chipsen , så dem mumsade
vi på. Dem är supergoda !!! Speciellt sour cream & onion chipsen ...YUMMI !!!!



I dag gick jag upp vid halv sju , började elda så att huset blev lite varmt och så
att vi fick lite varmvatten. Har möblerat om lite och städat i huset oxå .
Nu sitter jag, Karro och Lukke hos Jerre och hänger , framför datorerna som vanligt :)
Har pratat lite med L ♥ på MSN. Mailade till honom här om dan och frågade ang. det som
gjorde mig så ledsen förut. Han svarade att jag inte ska oroa mig , att det inte är så som jag
tror. Och blond och blåögd som jag är , så tror jag på det han säger.
Men nu är det sista gången , om han sårar mig en gång till , så måste jag släppa honom.
För jag orkar inte med denna oro och rädsla att han har någon annan, och om jag inte
känner att jag kan lita på honom till 100 % är det ju meningslöst att gå och vänta på honom.
Så vi får väl se hur det går nu , en sista chans. Annars måste jag gå vidare !!!
Hur svårt det än kommer att bli , så är det sista chansen nu.

Önskar alla en fortsatt fin em och kväll.
Kram & Mys ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar