Baby Hello Kitty

♥ Fredagsmys & Lördagsmys

I går kom min vän Sweetie♥ till stan, och det var verkligen
jättekul ! När hon kom åkte vi först ner på stan och kollade in
alla motorcyklar som var där. Tog en varsin kaffe , och stod och
diggade till musiken som spelades på torget.
Det regnade och var lite kyligt , så vi var inte där nere så länge.
Vi åkte hem till huset istället , och drack öl som hon hade med sej.
Som vanligt när vi är tsm , så blev det en hel del skratt och massor av prat :)♥
Vi fixade till lite mat senare på kvällen, sen kom Josey förbi en sväng innan hon
skulle iväg ut med sina vänner. Ullis kom oxå förbi lite senare på kvällen , och vid
halv tolv gick jag , Ullis och Bojan ner till Cesar en stund. Det var inte så mkt folk där.
Men vi hade kul iaf , som vanligt. Fille jobbade på Cesar igår , så vi satt i baren och
snackade med honom. När dem stängde gick vi hem igen , tog en varsin öl innan vi gick
och la´oss. Det var verkligen en jätte rolig , och underbar kväll tsm med min vän♥
Saknar henne enormt mkt, men det känns härligt att vi hittat tbx till varandra igen.
Här kommer några bilder från den härliga dagen/kvällen med min vän !!


♥ Hahaha... ♥

♥ Josey ♥

♥ My BFF ♥

♥ Me in action ♥

♥ Sweetie ♥

♥ Bojan, Ullis och jag ♥

Jag vaknade som vanligt vid 7 tiden i morse , och gick upp och drack några koppar
kaffe. Bojan vaknade vid 9 tiden , och kände sej lite bakis. Hon tycker att det är lite
orättvist att jag aldrig blir bakis dagen efter , fast vi dricker lika mkt.
Hon drog iaf till Ullis efter att hon fått i sig lite kaffe , och när hon vaknat till.
Själv tog jag det bara lungt , och gjorde inte så mkt.
Vid 2 tiden kom Josey och Sebbe förbi , och sen gick jag, Karro och Josey till ICA och
handlade lite mat. Sen gick vi hem och fixade ett litet påskbord.
Jerre, Lukke , Fille och Cissi kom och åt , och det var riktigt mysigt !!

Har fått några sms av L ♥ idag, så jag känner mej ju riktigt glad att han hört
av sig förstås. Har pratat med hans mamma idag , och även med hans pappa.
Hans pappa fyller ju år idag, så jag ville ju ringa och gratulera honom. Han blev
jätteglad för det. L ♥ säger att det är ngt strul med internet igen , man inte mkt att
göra åt. Får väl se när det börjar funka igen. Förhoppningsvis kommer det inte att
ta alltför lång tid , men som sagt han har ju iaf skickat sms idag :)♥ ♥ ♥

Nu på kvällen har jag, Karro och Lukke hängt hemma hos Jerre.
Vi har ätit varma mackor , och bara chillat :)♥
Ska väl ta och gå hem snart , för jag känner mej lite trött på ögat nu.

Ha´en fortsatt fin kväll ♥
Puss och natti natti från lilla mig !!!
♥ LOVE YOU ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar