Baby Hello Kitty

♥ Lördags chill

Sitter hemma hos Jerre , framför datorn och bara tar det lungt :)♥
I morse gick jag upp vid 6 tiden , en lördagsmorgon ... ni tycker nog att
jag inte är riktigt klok . Hahahaha :)
Men jag hade en tvätt tid i tvättstugan på Malmgatan kl 7 , så därför
gick jag upp så tidigt !!! Hade två stora påsar full med tvätt , men
det gick ganska fort att tvätta iaf , och det e ju alltid skönt när allt är
tvättat och rent !!
När jag var färdig i tvättstugan, gick jag och Karro till Jerre.
När vi kom hit så sov både Jerre & Lukke fortfarande .
Dem var visst uppe länge i går :)

I går fyllde Lukke år , han blev 12 år . Stora killen !!! ♥
När Jerre och Josey slutat jobbet på kvällen kom dem till huset och vi
åt hemlagad pizza , och sen blev det tårta oxå förstås :)
Lukke fick sina presenter , som han blev riktigt glad för.
Izza & Micke kom oxå förbi och grattade Lukke , men dem stannade inte
och åt , för dem hade skjuts hem som dem var tvungna att passa.
När vi hade ätit , hjälpte Jerre & Fille mej att byta däck på Saaben.
Sen kollade vi lite på tv , innan alla gick hem . Lukke följde ju med Jerre
hem förstås , och skulle ha kommit hem och sovit. Men han sov kvar hos Jerre istället.

Har pratat lite med L ♥ på MSN nu idag . Vi har ju inte pratat på flera dagar nu.
Så det var ju kul att prata med honom igen nu då :) ♥
Han skulle ut och hjälpa en kompis med lite saker , så vi skulle höras lite senare
igen. Får väl se om det blir så , för vet inte hur länge jag blir kvar här hos Jerre ju.

Min söta lilla Tissi ♥ fick 3 stycken små kisseungar i torsdags.
En svart , och 2 st med lite olika färger. Sööööta !!
Majsans kissebebisar börjar busa , och springa runt i hela mitt sovrum nu.
Dem e jättesöta. Några av dem har börjat försöka äta lite mat oxå.
Dem är ju 4 veckor gamla nu, bara 4 veckor till tills jag kan lämna bort dem.
Just nu har vi ju 10 katter hemma , det e ju lite mkt det tycker jag !!!
Hoppas att det kommer att gå bra att bli av med dem, kan inte behålla någon fast jag
egentligen skulle vilja det. Men det går ju inte , vet ju inte ens vart jag ska bo framöver.
Men det ordnar sig , hoppas jag !!!

Nu är det snart dax att fixa iordning ngt att äta , får se vad Jerre har för gott
i skåpen, kolla vad vi kan laga till för gott !!!
Annars blir det väl en sväng till ICA kan jag tänka mig !!

Önskar alla en fortsatt mysig och fin lördagskväll ♥


♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar