Baby Hello Kitty

♥ Idag har vi firat

I dag fyller Izza ♥ 18 år , så idag har vi firat henne med tårta
och paket. Gick till  ICA när de öppnade och köpte grejer så jag
kunde fixa ihop en tårta. Så här blev resultatet :



Och här är en bild på Izza´s paket och blommor.
Hon fick ett pilgrims hänge till sitt halsband , en Paris Hilton parfym 
och en "purse" av oss :)



Vi samlades allihopa i huset och firade Izza. För Izza och Micke skulle
ändå in till stan så då passade det bäst att vara i huset.
Micke hjälpte mig att sätta in en annons på Saaben på blocket oxå.
Så nu är det bara att hålla tummarna för att någon vill köpa den .

Denna vecka jobbar Josey och Jerre em, så nu sitter jag, Karro & Lukke
hos Jerre och hänger. Tänkte kolla på Svenska Hollywood Fruar innan vi ska
till huset igen sen. Just nu spelar Karro och Lukke WII , och jag sitter med min
älskade lilla dator förstås !! :)♥
L♥ är inte inne på MSN , och det är ju lite tråkigt då.
Men jag får väl försöka klara mig utan honom ikväll ;) 


 ♥ Izza 18 år ♥
 
Ha en fortsatt fin måndags kväll alla goa´
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar