Baby Hello Kitty

♥ Bara att ta nya tag

Det blev ju ett lite tråkigt första inlägg idag , det var inte meningen men
jag blir så arg, ledsen , och så trött på en viss person, när jag märker att han ljuger för mej.
Det krossar mitt hjärta. Men ska försöka att inte tänka på det mera just nu.
I dag är det torsdag , solen tittar fram då & då mellan molnen, men det blir
nog inte så fint väder idag , som det har varit tidigare i veckan.
Men är ju glad att solen tittar fram iaf ♥
Sitter hemma hos Jerre nu en stund , sen blir det väl att gå till huset
och fortsätta rensa bland allt som måste fixas.
Jag och Karro tog ju ner allt från vinden i förrgår, så nu är hela övervåningen
full med kartonger och säckar. Och allt ska jag gå igenom innan jag slänger det
som jag inte vill ha. Så det finns massor att göra i huset.
Ändå sitter jag här framför datorn och chillar :)♥
Det är bara för att det är så mkt att göra , så jag vet inte riktigt vart jag ska börja
Men jag ska göra det , jag måste göra det .....

I går firade vi Karro lite på kvällen. Jag, Karro och Jerre gick till ICA på
kvällen och köpte en kalastårta. Den va riktigt mumsig :)
Josey och Lukke var oxå med och mumsade på tårtan .



I kväll blir det tacokväll med barnen. Det ska bli gott det :)♥
Josey och jag tänkte handla i em när hon har slutat jobba , ska ner
till stan oxå och fixa en present till Karro,
sen blir det nog att vi äter tsm i huset allihopa.
Så det blir säkert en mysig och fin kväll hoppas jag ♥

Ha en fortsatt härlig dag alla goa´människor
Var rädda om varandra

♥ ♥ ♥  



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar