Baby Hello Kitty

Lite handlade jag....

Köpte inte så mkt på Marken i år, hade ju inte så mkt pengar.
Det blev lite strumpor , som vanligt.
Godis & munkar blev det oxå förstås :) ♥





Köpte även en Hello Kitty t-shirt till Saga....kunde inte låta bli.
Egentligen skulle jag ju velat ha en likadan själv ,
 men den fanns tyvärr inte i min storlek !



A vann en playboy-kanin i en sån där apparat med en klo.
Det fanns i rosa oxå , men han fick upp en svart !!



Mera bilder från helgen laddar jag upp i morgon , för nu ska jag
kolla på någon film med Lukke har jag lovat.
Han kommer här hela tiden och frågar om jag inte är färdig vid datorn snart.
Så det är väl bäst att jag går och håller honom sällis nu :)

Önskar alla goa´människor en fortsatt mys-pys kväll.
Godnatt och Sov sött sen !!

♥ Love ya ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar