Baby Hello Kitty

Snart dax att krama kudden !!

Nu har jag kollat på IDOL :)
I dag var det ganska många som gick vidare från Gävle.
Gillade Clara, Johan och Alexander som gick vidare idag !!

Jag diggar Calle mest som gick vidare i förra veckan.
Han var så grymt bra tycker jag !!!




Gillar även Mariette , som oxå gick vidare i förra veckan.
( Snyggt namn har hon ju oxå ....hihi )
Cool tjej !!




Hoppas att dem kommer att gå vidare sen , efter dem har uppträtt i Sthlm.
Håller tummarna !!! :)

Nu ska jag ta och byta till pyjamas , och krypa ner i sängen med boken
som jag läser nu : " Genom dina ögon " av Stephenie Meyer
Har snart läst halva boken , och den är sååååå bra !!! :)

♥ Godnatt & Suss gott ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar