Baby Hello Kitty

Oxhälja 4-6 sept !!!

Då var det dax för "Marken" igen då :)♥

Det roligaste med Filipstad är Oxhälja !!! 
(Jag skulle kunna ha skrivit “det enda roliga”, men jag valde att inte göra det.)
Sveriges största marknad påstås det.
Alltid första helgen i september.
Omkring 1 500 knallar kommer att finnas på plats .
 Förutom knallar finns det även två nöjes-fält och serveringar av olika slag,
och självklart öltält oxå ♥
Jag har knatat runt här varje år under de 8 år som vi bott här i Filipstad.

Ute spöregnar det , ett riktigt marken väder alltså !!!
Men det är bara att hoppas att det blir bättre väder senare i kväll/em, 
 Har ju inte så mkt pengar att handla för i år ,  men ska iaf ut och kolla läget :)

Tror inte att det blir öltältet för min del i år , har ingen att gå dit med.
Frågade Jerre igår , men han sa att han inte ska ut till öltältet.
Hade varit skoj att gå dit , men jag klarar mig !!! :) 

I morgon kommer Izza och Micke till stan ,
och även Karro kanske kommer :)♥



Önskar alla en mysig och fin fredag !!!

♥ Puss Älsk ♥ 



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar