Baby Hello Kitty

Hello !!!

Redan onsdag , tycker denna vecka går snabbt.
Snart helg igen !!! :)
Lukke är hemma idag oxå ,
han vaknade med feber i morse :(

I går var jag ner på byn och tog en fika med Bojan & Puckis :)♥
Det var roligt och trevligt !!





Vi ska träffas och ta en fika idag oxå.
Det blir säkert lika roligt som igår !!! :)

Jag fick en jättefin Diesel t-shirt av Bojan igår , som hon
hade köpt till mig när hon var i Karlshamn.
Så den har jag på mig idag !!



Hon vet ju att jag är lite av en märkes diva :)

Jag och Josey bakade bullar i går em, och på kvällen kollade
vi på IDOL och Hell´s Kitchen :)



Nu ska jag ta och ringa och väcka Josey ,
hon ska iväg och jobba i em.
Kanske hinner vi ses en stund innan hon ska till jobbet !!!

Ha´en fin dag !!!

♥ Pözzar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar