Baby Hello Kitty

Go Girl ♥




Åhhh, Carolina Gynnings parfym luktar så underbart ♥
Mimmi vill ha !!!! :)
Jag och Josey var ner på byn i dag , och vi var inne på
Magnolia. Jag kunde inte låta bli att spruta på mig "Go Girl" :)♥
Måste köpa den då jag får pengar !!!
Den doftar verkligen jätte gott tycker jag, och den ligger i
en jättesöt rosa ask ,som ser ut som en påse!!

Parfymens toppnot består av lime och viol, hjärtat av apelsinblomma, persika och ros och basen av mysk, mandel, cederträ och sandelträ.

Namnet, Go Girl! har varit mer självklart, det anspelar bland annat på Carolina Gynnings böcker "Ego Girl och "Ego Woman". Dessutom har en testpanel fått säga sitt och namnet föll tydligt i smaken.

Tidigare har Carolina Gynning sagt att flaskan skulle "vara rund som hennes rumpa".

I den slutliga utformningen har den dock fått allt mer inspiration av Agent Provocateur, med den rosa färgen och det lilla svarta strumpebandet runt korken och matchar både Carolina Gynning och innehållet ganska väl. ( DN.se 27 aug - 09 )



♥ Love ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar