Baby Hello Kitty

Freeeeedag !!!

Ja nu är det fredag igen , denna vecka har gått så fort tycker jag !!!
 I kväll är det premiär på " Flickan som lekte med elden" :)
Den visas här i stan i kväll på Folkan, kl 19:00
Jag och Jerre pratade i går på att vi ska gå och kolla på den i kväll.
Men Josey ville oxå med , och eftersom hon åker till Kristinehamn i em och är där
över helgen ,så kanske vi går på bio på söndag i stället när hon kommer hem igen.



Lukke har gått till skolan idag , han mådde mkt bättre i morse.
Jag ska snart gå till ICA och handla lite mat, sen vet jag inte vad jag ska
hitta på. Kanske går ner och solar en stund ,
det var ett tag sedan nu och jag börjar bli lite blek !!

Have a nice day Sweeties !!!

♥ Love & Kisses ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar