Baby Hello Kitty

I dag är det Lördag !!

Lördagsmorgon : dimmigt och kyligt ute .
Men jag sitter här med mitt morgonkaffe inne i värmen :)
Ska snart ta och gå ut med hunden på en promenad.
Sen blir det att gå ner och sola en stund :)

I går kväll blev det FREDAGSMYS :)
Det blev inget biobesök , vi tar det på söndag i stället men 
jag , Jerre och Lukke kollade på IDOL , sen följde Lukke
med Jerre hem för att sova hos honom.
Så jag blev helt själv hemma , men Fille frågade om jag ville
hänga med honom och Danne och ta en öl på Ceasar , och
självklart ville jag det. Det var riktigt mysigt och skoj , och vi såg en del
"kändisar" där nere. Vi satt där lite över en timma, sen gick vi därifrån.
Fille och Danne gick upp till Yoshi , och jag gick hem.
Kollade lite på tv , sen bäddade jag ner mig i sängen !!!



Önskar alla en mysig lördag !!!

♥ Kärlek ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar