Baby Hello Kitty

Morsan raggar ...hahaha !!

Måste berätta ngt ganska skoj som hände igår !!
Jag var ner på stan ( låter som att denna byn e skitstor , men det är den ju inte )
iaf så var jag ner till byn en sväng med Jossan , Sebbe och Lukke
för Lukke skulle köpa godis och Jossan och Sebbe skulle hyra nån film.
När vi kommer ut till bilen igen när dem har shoppat färdigt så står det en bil parkerad brevid min bil ,
och han som sitter i vinkar glatt. Han heter Peter,
en ganska jobbig person , men eftersom jag inte vill vara elak eller otrevlig mot
 någon så brukar jag ju hälsa på honom och prata med
honom ibland när vi ses.
 
Förra helgen när jag var ute med min vän Gunnis på puben , så satte han sig vid oss och snackade.
Han känner ju henne för dem har varit arbetskamrater förut.
Jag och Gunnis pratade om att åka till Karlstad den 20 november, för då spelar ju Takida där.
Och vi älskar dem !!! ♥
Peter råkade ju höra det , och frågade om han kunde hänga på oss dit.
"Visst sa vi" , dumma som vi va !!
 
Så igår då när han såg mig på byn , så hoppade han ur bilen och frågade hur det blir.
Jag sa att jag inte vet än , för Gunnis jobbar då egentligen men ska försöka ta ledigt.
Han bara "ok, men hör av er när ni vet då ". Det sa jag att jag att vi gör !!
Sen sa vi hej då , och jag och ungarna hoppade in i bilen .
 
Så fort vi stängt dörrarna började Lukke skratta och sa : " WOOW mamma raggar igen !! "
Lät som att jag brukar ragga på allt och alla !!! Hmmm .....
Både Jossan och Sebbe skrattade oxå.
Jag sa att jag absolut inte raggar på Peter , men det ville dem ju inte lyssna på !! Vilka ungar !!!! :)
Lukke höll på hela vägen hem : Mamma raggar  och gjorde "high Five" med Jossan !! Oj oj oj !!!
 
Dem skulle bara veta vem jag raggar på , undrar vad dem skulle säga då !!! ;)





 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar