Baby Hello Kitty

Måndag igen

Ja då är det början på en ny vecka igen då.
Måndagsmorgon känns alltid extra seg tycker jag , men
har iaf fått i mej ett par koppar kaffe nu
Så börjar känna mej som människa iaf .

Händer idag så .... ja ska snart väcka Lukke och få
iväg honom till skolan .
Sedan ska jag egentligen med Inger & Karro till Mölnbacka
för att göra ett avslut där.
Vi har ju inte gjort det ännu , för det gick ju så snabbt när
Karro var tvungen att  flytta därifrån.
Egentligen vill jag inte åka med dit , så jag ska fråga Inger
om jag verkligen måste följa med.

Jag och Josey pratade om att baka lite gott idag,
så jag ska ringa henne vid 11.
Så får vi se vad vi gör sedan !!!

Känner att jag måste ta och börja röja undan här hemma oxå.
Tänkte ju fixa på övervåningen först , sedan ta vinden.
Men det tar emot , så jag skjuter upp det hela tiden.
Känns så jobbigt , men jag vet ju att jag måste göra det.
Jag ska göra det , snart ska jag göra det !!

I går var jag och Lukke hos Fille och åt Tacos på kvällen.
Gött var det !!
Jerre, Jossan,Sebbe, Balogi och Cissi var oxå där.
Så det var fullt i Fille´s lilla lgh .

Karro , Stoffe och Linus kom och hälsade på en stund på
dagen igår. Det var skoj.
Jerre skjutsade dem tbx till Karlstad på em,
för Stoffe och Linus skulle ju åka tåget hem vid femtiden.

Dax att väcka lill prinsen nu, men kikar nog in lite senare !!

Ha´en fin dag !!



( Jag & Stoffe dammsuger ...hahaha ! )

♥ Puss puss ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar