Baby Hello Kitty

Lite seg morgon !!!

Känner mig lite seg nu på morgonen , men det går förhoppningsvis
över senare under dagen .

I går kväll drack jag och Fille lite öl här hemma . GÖTT det !!!
Vi kollade på sista Johan Falk filmen oxå.
Den var ok , men tycker fortfarande att de två första är bäst.
Då Frank är med mest !!! :) hahaha
Han är ju bara så grymt cool !!!!

I dag ska jag fika med Josey , och i eftermiddag bär det av till Sala.
Hälsa på min kära kusin med familj :)
Vi stannar nog över helgen där borta , ska bli roligt !!!

Ska ut och puffa lite nu , innan jag ska klä på mig , och sedan väcka
lill-prinsen så att han kommer i väg till skolan !!
Men kanske tassar in lite senare

Önskar alla en underbar FREEEEEEEDAG !!!

Kom ihåg att det är dax för "FREDAGSMYYYYS" :) ♥



♥ Love ya ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar