Baby Hello Kitty

Lite ledsen på ögat :´(

I dag har det varit en bra dag .
Har möblerat om lite grann , träffat Josey ♥ , Fille kom hit en stund och
hämtade lite saker, Josey fixade mat så att vi åt middag tsm.
ja det har varit jättebra faktiskt , tills nu ....

Det är lungt och tyst här hemma.
Lukke somnade på soffan vid 6 tiden , han e´nog
fortfarande trött efter helgen !!!
Känns så tomt och ensamt .
E´litte ledsen på ögat !!!
När man e själv och slappnar av så kommer så mkt
tankar och känslor !!
Jobbigt , men det går väl över hoppas jag !!!

Jag &  Josey fick våra ljus från Partylite som vi beställt idag .
Så nu har jag lite goda doftljus att tända här hemma.
Härligt !!!



Fick min mosaik ljusstake oxå , och den lilla kattungen
Supernöjd med allt !!





Tänkte snart bädda ner mig i sängen ,
har massor att göra egentligen. Men orkar inte mera idag.

* Godnatt och Suss gott *

Puss & Kram ,
och massor av kärlek till alla mina underbara barn
 
♥ Älskar er ♥







 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar