Baby Hello Kitty

Helt sjukt va trött jag är

Jag är så grymt trött hela tiden , vet inte vad som är fel.
Kanske beror på att jag nästan inte äter ngt på hela dagarna.
Känner mej inte ett dugg hungrig , och när jag ändå tar ngt att
äta så känns det som att det växer i munnen.
Ingenting smakar gott längre, tycker jag.

Kanske är det för att jag har hundra tusen saker att göra,
(men det känns som jag inte gör ngt alls) .

Kanske är det för att jag sover så dåligt på nätterna.
Vad vet jag , men så trött som jag är nu hela tiden har jag
nog aldrig varit.
Jobbigt jobbigt !!!

I dag har dagen varit ganska bra.
Har möblerat och städat på nedervåningen.
Jerre kom hit efter jobbet, och Fille kom efter skolan.
Hjälpte Fille att köra lite saker till hans lgh.
Satte upp gardiner i lgh åt honom, och han bjöd mej
och Jerre på mat när vi var där :)

Fille har fått riktigt fint i sin lgh , det fattas fortfarande lite småsaker
men det får vi köpa senare när vi får råd.
Får ta lite i taget !!!

Internet och kanalerna på tv´n hoppade ur igen i dag.
Trodde dem hade stängt av hela skiten , men senare på kvällen
började allt funka igen.
Vilken tur !!!

I morgon kanske jag ska börja städa uppe på övervåningen.
Fille skulle komma efter skolan och hjälpa mej sa han.
Det känns skönt att han kommer och hjälper mej , för jag orkar inte
ta itu med allt själv.

Nu ska jag ta och lägga mej i sängen och krama kudden !!

Natti Natti & Suss Gott !!



♥ Puss & Kram ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar