Baby Hello Kitty

Yeah !!

Det blev "Parken" igår kväll iaf.........
Japp det blev det , och roligt som fan va´det !!!
Karro & Evvy satt barnvakt till Lukke , så att jag
kunde gå ut !! Gulligt av dem ♥

Började kvällen hemma hos Bojan.
Drack några öl , och snackade.
Vid halv tio gick vi ner mot stan , för att hämta ut pengar.
Sen spatserade vi upp mot Parken.

När vi kom in var det inte så mkt folk, men det fylldes
på ganska snabbt. Vi snackade med allt möjligt folk.
Och hade jättekul och trevligt !!
Sen när "Only Maiden" spelade , stod vi förstås på
golvet framför dem och rockade fett.
Hade Jätteskoj !!! Hahahaha...
När dem spelat färdigt blev det lite vanlig "disco" dans.
Vi dampade loss förstås !!

Vid 2 stängde Parken. Då begav vi oss ner mot byn.
Mot "Torgis", och MAAAAT !!!
Fick stå i kö ett bra tag innan vi fick min mat.
För det va´mkt folk på stan.
Men till slut så fick vi iaf min hamburgetallrik med pommes,
och jag och Bojan skildes åt.
Jag gick hem till mej och hon till sej !!

När jag kom hem åt jag , och sen la´jag mej.
Trött men nöjd och glad efter en mkt trevlig och rolig kväll ute.
 :)♥



Jag och Bojan innan vi gick ut !!



Utanför "Parken" ~ innan vi gick in !!



... och här sitter vi inne i "Parken" och dricker ÖL !!!
Fler bilder från kvällen laddar jag upp på Facebook.

Bojan

Tack än en gång för en toppenkväll!

2009-03-01 @ 17:14:07
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar