Baby Hello Kitty

Nu & Då




Detta gjorde jag ......

för 15 år sedan (1994):
Bodde i Hässelby med min man , och 5 barn.
Var mammaledig
Hade en hund som hette "Tarzan"

för 10 år sedan (1999)
Bodde i Haninge i ett radhus, med man och 6 barn
Jobbade extra på Ica Maxi
Umgicks mkt med våra grannar

för 5 år sedan (2004)

Hade då bott i Värmland i 3 år
Jobbade som timanställd på ett äldreboende
Jag hade haft körkort i 1 år


för 3 år sedan (2006)
Bodde då i ett mindre hus än när vi flyttade hit
Jobbade fortfarande som timanställd på äldreboendet
Började tröttna på att bo tsm med min man

för 1 år sedan (2008)
Jobbade på OLW under sommaren
Min älskade pappa dog i Januari
Började umgås med Bojan

för 3 månader sedan (nov 2008)
Firade min dotter som fyllde 20 år
Började inhandla julklappar
Trött på allt tjat från min fd


I går
Bloggade , chattade på MSN
Tog farväl av min vän Bojan
Var till Cafe´huset och fikade

I dag
Gick upp vid 6
Suttit vid datorn
Ska snart till Josey , hon ska bjuda på lunch

I morgon
Fyller jag 40 år
Fira min födelsedag
Sitta vid datorn så klart !!

om 1 år (2010) ~ önskar jag att jag
Trivs på mitt nya jobb.
Har flyttat från Filipstad
Trivs med mitt liv !!

Nu är jag nyfiken på hur din lista ser ut !!! :)♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar