Baby Hello Kitty

Mina presenter

Det blev ingen uppdatering igår...men den kommer nu i stället !!
Är väldigt glad och nöjd med min födelsedag igår , förutom att A
ringde senare på kvällen och skrek och sa´en massa dumt !!
Men det orkar jag inte berätta om nu .
Nu vill jag bara komma ihåg det som var bra med min dag.

Fick som sagt en hel del gratulationer både via sms, mms och
på Facebook. Fick även några samtal b.la från min lilla faster ,
min vän Anne-Sofie och av Bengan.
Bengan va´min lärare i mellanstadiet. Han hade kvar en gammal
klasslista från den tiden , och hade letat upp mig genom Eniro.
Det va´en riktig överraskning att höra ifrån honom , men samtidigt
jätte kul att prata med honom efter alla dessa år.

På em blev jag firad av alla mina barn + Sebbe och A.
Josey hade gjort en jättefin smörgåstårta, och den va´
supergod !!! Så här såg den ut ↓



Av barnen fick jag en korg fylld med allt möjligt smått och gott,
b.l.a ljus , choklad , vattenflaska , tuggummi , Öl m.m
Självklart var det mesta i rosa ♥
Jag älskar ju rosa !!!
Så här såg presenten ut ↓



Fick även ett jättefint stort kort från alla barnen ↓



Fick röda rosor av A och en rosa ros av Lukke.
Lukke hade köpt den rosen för sina egna pengar ( den kostade
bara 25 kr , som han själv sa ´) Hihihihihi.......Gulligt !! ♥↓



Av Jesper fick jag en ny kamera , som jag hade önskat mej!!!
Blev så jätteglad att jag började gråta !! ↓



Nikon Coolpix P80
Allt-i-ett-kameran med 18x optisk zoom!
- 10,1 megapixel upplösning
- 18x optisk vidvinkel-zoom
- 2,7 tums LCD-display
- 1 cm makro
- Max ISO 2000
- Inbyggd hjälpfunktion
- Optisk bildstabilisering




↑ Här en en bild på den lilla tårtan oxå , men "40-ljusen"




Vill tacka alla av hela mitt ♥
alla ni som gjorde min dag så fin och mysig.
Och extra stort tack och kramar till min son Jesper,
för att du köpte en kamera till din gamla mamma !!!

~ Till alla mina underbara barn ~
Pussar & Kramar i massor
♥ Älskar er allihopa , av hela mitt ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar