Baby Hello Kitty

Måndag em / kväll

Jag, Josey , Lukke och Karro var ner på stan  på
eftermiddagen och tog en fika på Cafe´huset.
De har ju öppnat i nya lokalen idag , och det va´
verkligen jättefint där inne. Stort och mysigt !!

Josey åt en räksmörgås, Karro tog en Budapest bakelse
och jag och Lukke delade på en Banan bakelse.
Och självklart tog jag en Latte oxå.
Gott va´det !!



Senare på kvällen följde jag med Lukke till huset för han ville dit och
sova i natt. Stannade bara en liten stund , och pratade lite med
Fille innan jag gick.
Men jag skulle inte ha följt med dit för 
jag hann bara hem , och gick ut med hunden , då ringde A.
Han började förstås tjafsa , blir både arg och ledsen när han håller
på som han gör. SUCK ... .....
Orkar inte prata med honom  , för det är ju alltid fel på allt
som jag säger eller som jag gör .
Men jag vågar ju inte heller säga ngt till honom eller emot honom
, utan jag e´mest tyst och lyssnar på honom i stället.
Det e´ingen ide´att jag säger nåt för det har ju
ändå ingen betydelse !!
Jag e´ju bara värdelös iaf verkar det som. Jobbigt det där !!
Why can´t he just leave me alone ??!!

Nu ska jag ta och lägga mej, och kolla lite på tv,
innan det e´dax att nanna kudden .

Avslutar dagen med en bild på Zingo , och hans tuggben
som jag köpte till honom idag.
Han fick ett tuggben av Josey oxå . och ett grisöra.
Så han blev ordentligt uppvaktad i dag !!!





 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar