Baby Hello Kitty

Weekend update 3 ....MorsDag !!!



Åhh vilka underbara barn jag har :) ♥
Jerre hade bakat en tårta till mej idag från honom och Josey , och av Lukke
fick jag ett kort som han hade gjort i skolan.
Av Fille fick jag en stor Morsdags kram när han vaknade !!
Karro och Izza grattade mej i telefon.
Izza skulle ha kommit in till stan i dag och vi skulle ha fikat på stan , men
det blev inte så tyvärr. 
Jag och Josey hade  ju tänkt att åka och hälsa på Karro i dag  , men jag
vågade inte fråga om jag fick låna bilen.
Sist jag frågade sa´han ju nej :(

Det var lika underbart väder ute idag , så vi åt tårta ute i
trädgården. Det va´så mysigt så !!!



Kortet från Lukke ♥



Den fina och jätte goda tårtan !!!



Klockan nio på kvällen var det 27 grader på verandan :)
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar