Baby Hello Kitty

Weekend update 2

Vilket härligt väder det var i lördags , helt UNDERBART !!!
Jag älskar ju sol och värme, det e´det bästa som finns !!!
Satt ute hela dan i solen , och njöt :) ♥

Jerre och Josey kom på em. Josey , jag och A gick ner på byn en
sväng för att handla lite.
Och tror ni inte  vi mötte "min vän" då , hon verkade inte
speciellt glad att se mej, så jag orkade inte gå fram
och prata med henne.
Hälsade bara , sen gick vi vidare.

På kvällen grillde vi ......MUMMMMMMMS !!!
Gjorde egna hamburgare &  marinerade kycklingfile´, och så hade jag gjort
Tsatsiki förstås , till det åt vi sallad, vitlöksbröd och klyftpotatis.
Och till det drack vi öl och cider ....gött det !!!
Det va´så gott och jag åt förstås alldeles för mkt , blev proppmätt.
Till efterrätt åt vi glass och jordgubbar ♥

Senare på kvällen gick Josey ut med sin vän Therese, dem skulle upp
till parken. Jag hade oxå velat gå dit , men har ju inga pengar nu , och hade nog inte
fått gå dit för A iaf . Då skulle han säkert följt med, och det vill jag absolut inte !!
Så jag Jerre, Lukke och A satt hemma och kollade på Robinsson i stället.
det va´ju ganska spännande , men jag hade ju hoppats på att Jarmo skulle vinna.
Tyckte inte att Ellinor var en värdig vinnare faktiskt !!!
Efter Robinsson kollade vi på nån film på TV 1000, minns inte va´den
hette men den va´okey !!
Det va´ju en snygging som hade huvudrollen , så det fanns ngt snyggt att kolla på iaf :) ha ha ha ...



Mimmi med blommor i sitt hår !!!



Min älskade dotter " Josey " ♥



En ensam liten jordgubbe  :)♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar