Baby Hello Kitty

Tänkte bara ...

Tänkte bara skriva lite innan jag sätter mej vid tv´n .
Var ju och ut och träffade Josey i dag , Lukke följde med.
Först gick Josey, jag och Sebbe ner och solade.
Skönt , som vanligt !!!
Medan vi var och solade var Lukke kvar hos Josey
och spelade GH.
När vi kom tbx, gjorde  vi hallon Smoothie´´s i Josey´s
mini mixer ( som hon har fått av mej ).....MUMS !!!

   

Sen gick vi ner till Torgis, för Josey och Sebbe skulle äta.
Lukke var oxå hungrig , så han ville ha en kebabtallrik.
Men han ville inte va´med på kort ......



När dem hade ätit färdigt gick Josey och Sebbe hem.
Josey skulle hem och göra sej i ordning, hon skulle ut i kväll med sina vänner.

Jag och Lukke gick hem till Jerre en stund.
Tog lite kort på Baloo  och på lille Mogge ( Mowgli ) ♥





Flera bilder laddar jag upp nån annan dag !!!

Önskar  alla en fortsatt mysig kväll !!!♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar