Baby Hello Kitty

Sommarvärmen är här !!!

I dag har det varit en helt underbar dag ute,

riktig sommarvärme !!! HÄRLIGT

Men ändå har jag känt mig väldigt nere.

Har inte orkat göra så mkt.

Legat och lyssnat på musik,

och tänkt , tänkt och tänkt.

Tankarna har snurrat rejält inne i

skalllen idag.

E så trött på mitt liv , att bo så

här som jag gör nu.

Att knappt kunna röra sig, och

inte kunna göra som JAG vill !!!

Måste rycka upp mig !!

Orkar inte med att ha det så här ,

om jag inte ändrar på det snart kommer

det att hända ngt.

Så jag måste ta mig i kragen nu , och

göra ändring i mitt liv.
Måste göra det ..... annars e´mitt liv snart slut !!

Här kommer iaf lite fina bilder från igår

när jag var och hälsade på Karro.

Lukke följde oxå med dit !!

Vi åkte vid två tiden , och kom hem

strax efter åtta på kvällen.

Vi hade jättemysigt och kul hos Karro.

Lukke och Karro tränade, badade och

så spelade vi pingis.

God mat fick vi som vanligt oxå !!













Jag hittade mej ett par rosa hantlar ♥
Sööta va´??!!





























Medan vi var på Mölnbacka fick jag SMS, avslöjar

inte från vem men jag blev alldeles pirrig och glad i

hela kroppen !!!

Hade lust att bara hoppa runt och skrika JAAAA !

Men det gjorde jag inte förstås .

Jag är inte helt dissad iaf , det känns skönt :)

Förhoppningsvis kan vi ses snart ..... Hoppas , hoppas !!

♥I want ya , I need ya, and I miss ya lot´s !!! ♥









Fick SMS av min vän i går oxå , som jag kommit ifrån ett tag p.g.a.

olika anledningar .

Hon kommer hem på torsdag eller fredag , och frågade

om vi kan ses nån dag .

Jag svarade att det är klart vi kan , om hon har tid och lust bara.

Så vi får väl se hur det blir med det sen.

Skulle va kul att träffa henne och snacka lite iaf !! :)

Saknar min vän !! ♥




(Förresten det var ok med A , jag hämtade honom från VC

efter en halvtimme i går ungefär.

Så han hade tur !!

Han kände sig lite öm i kroppen på kvällen bara.)


Avslutar med två bilder på mig och Karro ♥
Fotograf: Lukke :)



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar