Baby Hello Kitty

Midsummer !!



Jag hoppas att ni alla hade en mysig och trevlig Midsommarafton igår !!!
Här var det bra.
Jerre och Josey kom hit och åt midsommarmat ( sill, färsk potatis, och grillat) med oss
, och sen kollade vi på film på kvällen.
Lungt och mysigt !!!

Pratade med både Izza och Karro i telefon i går.
Izza ,Micke och Saga var hos hans föräldrar i Molkom.
Karro ville ju att jag skulle komma och hälsa på henne igår,
men det gick tyvärr inte.
Det gick inga bussar , och bilen vågade jag inte fråga om jag fick låna.
Vet ju redan vad svaret hade blivit , så det är ju ingen ide´att fråga.
Karro förstod iaf , även om hon blev lite ledsen att jag inte kom.
Men dem hade haft ett trevligt midsommarfirande där iaf.
Lovade att försöka komma och hälsa på någon annan dag i stället !!

Jag, Jerre och Josey lekte lite med kameran efter maten igår.
Ha ha .... här kommer lite bilder !!!



Jerre spexar framför kameran  ....... hahahahahaha !! :)♥



Josey och Jerre ♥



Jag och Jerre !!! :D



Hahaha ...ja vi hade ju ganska kul iaf !!! :)



Jag och Josey :)



Jerre med Midsommarstången !!





Lilla Tissi fick oxå va´med på fotograferingen !! :)♥

Nu ska jag gå ut och träffa Josey en stund !!
Kanske kikar in och skriver mera senare .
Önskar alla en go´och mysig Midsommardag !!!
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar