Baby Hello Kitty

Månda´igen da´!!!

Blev inget mera skrivande här i går.
Josey kom förbi på kvällen , och vi kollade på film !!!
Bara tog det lungt och chillade hela dan´nästan !!!

I dag vaknade jag  vid 6.
Ute sken solen , så det blev en kopp kaffe,
och en cigg ute på trappen.
Sen blev det en promenad med hunden !!!

Vid 9 var jag på informationsmöte på Komvux.
Jag och Josey tänker ju läsa " Handel och Försäljningsutbildningen"
där i höst !! Men Josey kunde inte va´med på informationen idag ,
eftersom hon jobbar fm denna vecka.
Det verkar vara riktigt rolig utbildning iaf, så ser fram emot
att börja "plugga" igen då !!!

Fick mitt Kan Dee linne från Melba idag som jag har beställt !!
Superglad blev jag ....det är så coolt !!!

Det hände en lite läskig grej nu , alldeles nyss.
A var ute vid bilen , och låg under den  när domkraften
gav vika ..... så A hamnade under bilen !!!
Hörde bara ett skrik först , och fattade inte riktigt va´det va´, men sprang
ut så fort jag kunde och kollade.
Då va´det A som låg fastklämd under bilen och skrek.
Jag började veva på domkraften så fort jag kunde ,
och grannen kom över och hjälpte till oxå.
Hennes man ringde brandkår och ambulans.
Som tur va´fick vi loss honom ganska snabbt, innan
brandkåren kom.

De undersökte honom , och sa´till oss att det va´
tur att vi fick loss honom så fort .
För man klarar inte att ligga fastklämd under en bil
så länge.
A hade ont i huvudet , och var lite skakis , så ambulansen
tog med honom till vårdcentralen för att göra en
ordentlig undersökning.
A ville inte med först , men till slut gick han med på det iaf !!

Så nu sitter jag här och väntar på att han ska ringa ,
när jag ska åka och hämta honom på vårdcentralen.

Sen ska jag till Mölnbacka och hälsa på Karro !!!!

Kanske tassar in lite senare i kväll , och uppdaterar !!
Önskar alla en bra dag :)

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar