Baby Hello Kitty

Lite uppdatering igen då !!

Blev inte mkt skrivet under helgen , så här kommer
en liten uppdatering då !!

I lördags åkte Fille iväg till Jönköping , till "Dreamhack"
Han åkte med ungdomenshus, och Yoshi och Max hängde oxå med.
Dem ska vara där till på tisdag.
Pratade med honom i telen förut, och allt va´bra men han va´lite trött.
Han fick låna med sej min kamera dit , och har visst fotat flitigt där borta.
Fick en bild av honom som han  skickade på MSN förut , från en konsert som
dem va´på igår kväll !!



Här är en bild på Fille oxå , som jag tog för ett tag sedan





Jag , A , Jerre , Josey och Lukke åkte en sväng till Karlstad i Lördags.
Självklart blev det mat på "Donkan"  :) ♥



Och dem har ju så fina Cola glas där nu oxå ...... ME LIKE !!!♥
Det var grönt glas när vi var dit.
Nu måste jag ju försöka komma dit varje vecka , så att jag får alla färgerna
på glasen !!! Gillar dem verkligen ......coola !!!



I går ( söndag) skulle jag och Josey ha åkt till Kristinehamn och hälsat
på Izza och Micke. men det blev tyvärr inte så.
Hoppas det blir nån annan helg framöver i stället !!

Det var en lugn och seg dag i går , regn och rusk ute.
Vi kollade på film och chillade bara :)

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar