Baby Hello Kitty

Viktiga saker i livet - hjälpsamhet, vänlighet och kärlek !!!

Lördagkväll ..... sitter här framför datorn igen :) ♥
A har fortfarande inte dykt upp .... skönt tycker jag .
Men han kommer väl senare i kväll eller kanske i morgon.

Jag har varit till Josey en stund idag.
 Hjälpte henne att färga håret. Så nu har hon svart hår.
Det blev jättebra tycker jag.
Hon passar i det. Hon har ju beställt svart löshår oxå,
som hon borde få nästa vecka.
Det kommer att bli jättefint !! ♥

Josey bjöd mig , Lukke och Jerre på mat.
Vi fick vårrullar, ris och sallad  ..... mums !!
Det var jättegott.

När vi hade ätit gick vi till huset.
Josey sminkade sig , och gjorde sig i ordning
för en utekväll med sina vänner.
Så här fin var hon :



Min älskade dotter Josey ♥



Fille sitter uppe på sitt rum med Jerre, Yoshi och Balogi nu.
Dem ska visst ha ngt LAN tror jag.
Både Jerre och Yoshi har med sig sina datorer, och Balogi skulle
visst hem och hämta sin dator sen oxå .

Jag ska nog lägga mig i soffan framför tv´n en stund sen
tror jag , och se om det finns ngt att kolla på.
Annars blir det väl att titta på nån film :)

Önskar alla en fortsatt mysig och fin kväll.

♥ LOVE & KISSES ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar