Baby Hello Kitty

Lördagsgodis

Lördag .... kommer vara själv hemma, utan den sura gubben
idag .....Yipieee !!!
Han åkte till Stockholm nu i morse, för han skulle dit
och lämna något.
Känns så skönt ....ännu en dag för mig själv.
Så fort han åkte , försvann klumpen i magen.
Och jag kände mig gladare på ngt sätt.
Han kommer tbx i kväll , men får iaf njuta av denna dag.
Utan att känna ångest och oro...... känns härligt !!!!

Vet inte vad jag ska hitta på idag.
Ska iaf ner till Expert med min mobil.
Den krånglar .....suck !!!
Vet inte vad det är för fel .
Så jag hoppas att dem kan hjälpa mig där nere iaf.
Hoppas den inte måste skickas in på service.

Lukke vaknade nyss , och sitter och kollar på tv nu.
Ska försöka få med honom ut , annars lär han ju
fastna vid datorn hela dan´som vanligt !!!

Jag har förresten  läst ut den första " Twilight" boken nu.
Den var jätte bra , occh kunde knappt lägga ifrån mig den.
På baksidan av boken , står det :" Varning : Vansinnigt Beroendeframkallande !! "
Det stämmer verkligen !!!
Nu har jag börjat läsa den andra boken " När jag hör din röst"
Den är oxå jätte bra....... har redan läst hälften av  boken.
Kommer nog att läsa ut den senare idag !!!!

I går var jag , Josey och Karro ner på stan och fikade,
när Josey hade slutat jobbet.
Sen var vi nere vid älven och satt och pratade , och tog lite kort :)
Här får ni se några av korten !!! Hi hi hi........

 

 

 

 

 



 

 

 



 

 

 



På kvällen vid kvart i 6 , åkte Karro bussen tbx till Mölnbacka.
Denna gång blev hon inte så jätte ledsen , som sist när hon
skulle åka tbx.

Jerre kom på kvällen , och vi kollade på film.
Det blev " Wallander - Kuriren" Och " Hangover" 
Båda fimerna var helt okey !!!

 

Ska ner en sväng på byn nu , 
men tassar in senare.
Tänkte visa vad jag har shoppat på "Bloppis",
som jag fick hem med posten igår :) 

Önskar alla en härlig och mysig lördag !!!

♥ LOVE ♥


                     
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar