Baby Hello Kitty

Solen tittade fram

Yeeeeeeeeeeees , solen tittade fram på eftermiddagen ....härligt !!!
 Passade på att gå ut och sätta mig ute på gräsmattan ett par timmar.



Zingo låg oxå ute på gräset och passade sin boll :)

   

Det hade kommit en hel del jorgubbar på plantorna ,
så jag plockade ihop en hel bunke.
Sen åt jag jorgubbar med socker och grädde ♥
Åt inte upp alla jordgubbarna själv ..... Lukke och Jerre åt nu senare på kvällen !!!

 

Var tvungen att ta kort på den rosa rosenbusken på tomten oxå.
Den doftar underbart , men börjar tyvärr blomma ut nu.
Men bilderna blev riktigt fina iaf tycker jag !!

  



Blev några fina kort på molnen på himlen oxå ♥

Sitter i soffan framför  tv´n nu och småkollar lite , medan jag sitter vid datorn.
Tänkte lägga in några till små inlägg här innan jag stänger av för idag.
Fille är ute på tomten och spelar kubb med några kompisar.
Lukke är oxå med och spelar.
A har inte kommit hem än , så jag kan sitta här i lugn och ro :)
NICE ...ME LIKE ! ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar