Baby Hello Kitty

Saturday....

Åh livet känns toppen just nu , nästan iaf.....
Solen skiner ute , och det verkar bli ännu en toppen fin dag !!
A åkte iväg till Sthlm i går em , för att hämta Fille och Jerre.
Så jag och Lukke är själv hemma.......underbart !!!

I går åkte jag med Inger från Soc till Mölnbacka.
Som vanligt blev det en rolig tripp, med mkt prat och skratt.
Gillar den kvinnan, hon är så go´och snäll, och verkligen en människa
som jag litar på. Det går att prata med henne.
Det var ett möte på Mölnbacka, och det gick bara fint.
Karro sköter sig väldigt bra där , och dem har inga problem med henne.
När mötet var över , fick vi lunch ......MUMS !! Gott som alltid!!!
Karro fick "permision" över dagen, så hon åkte med mig och
Inger till Filipstad.
Hon var här till klockan 21 , för då gick det en buss tbx mot Mölnbacka.
Karro var så glad att få vara här över dagen. Hon träffade lite kompisar, satt en stund
vid datorn , var till elverket m.m.
När hon skulle åka tbx följde jag och Josey henne till bussen, och när det var dax för
henne att kliva på bussen och vi kramades så började Karro gråta.
" Mamma, jag vill inte tbx" .......det kändes jätte jobbigt.
Tyckte så synd om henne , men sa att jag ska försöka ordna så att hon kan få komma
och hälsa på flera gånger.

Izza kom oxå in till Filipstad idag....... äntligen !!!
Hon klippte mig , så nu är jag riktigt kort hårig.
Skönt , men lite ovant !!!
Men det växer väl ut snart igen.
Håret var ju så risigt , så var tvungen att klippa av risbusken.

Josey, Lukke och  jag kollade på tv på kvällen. Jerre ringde, han och Fille
var ute på nån bar i Sthlm och hade roligt !!
Kul för dem :)

Nu är det dax att gå ut och sätta mig i solen och njuta,
Lukke sover fortfarande , men när han vaknar kanske det blir
en sväng ner till playan , om han vill !!!

Önskar alla en underbar dag ,
för det tänker jag ha , och njuta riktigt ordentligt
av att få vara själv och att få göra precis som jag vill idag !!! ♥



Jag i min kort-korta frisyr !!! ......YEAH !!!! :D



Rosenbusken på framsidan av huset står i full blom nu ..... så fiiiiiiiint !! ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar