Baby Hello Kitty

Filmkvällen blev lång...

Det blev riktig filmtajm i går kväll.

Jag, A , Fille , Lukke, Balogi och Yoshi kollade på 3 filmer.

Josey kom oxå förbi en stund , men stannade inte så länge.

Hon jobbar ju förmiddag denna vecka, så hon går ju upp vid 5

på mornarna.

Vi kollade på ;

"17 again" - ganska ok !!!

"Terminator-Salvation" - oxå ok !!

" Inkheart" - gick att kolla på !!!

   

I morse ringde Mats från Mölnbacka, och

frågade om det gick bra att Karro kom idag

i stället för i morgon.

Självklart sa jag att det var okej.

Så Mats skjutsade Karro hit till stan.

hon kom vid halv tolv.

Vi satt nere på stan i solskenet,

drack kaffe och pratade.

Träffade Cissi och Tommie,
så vi satt med dem sen.

Det var roligt !!

Sen kom Izza och Micke in till stan oxå.

Micke hade fixat text på bakrutan på bilen ..... hahaha !

Snyggt faktiskt !!!



Jag gick till huset vid halv fyra och lagade mat till Lukke,

jag och Lukke åt lite sen följde han med ner på stan.

För han ville ju träffa både Izza och Karro.

När vi var nere på stan ringde A förstås ....skit sur !!!

"Vad gör ni då ??" " Du kunde inte ta med Lukke ut förut i dag , du

har ju varit ute hela dan´" " Du tänker bara på dig själv "

Åhhhhh , blir så trött på honom när han håller på så där.

Så jag tänker bara på mig själv ....Ja visst !! Det e´nog snarare

tvärtom. Han vill ju aldrig göra ngt tsm med Lukke.

Blir så arg när han säger så dumma saker !!!

Nåja , skit samma .... orka bry sig !!!

Jag vet att jag inte bara tänker på mig själv.

Så det så !!!

Izza och Micke åkte hem vid halv sex.

Dem skjutsade mig och Lukke till Josey innan de åkte.

Karro skulle vara med Ida och Evvy, så jag ska ringa

henne senare.

Hon ska ju sova hos Josey i natt.

Men vill inte att hon ska vara ute på stan och springa hela kvällen.

Då blir det en massa snack här i stan om Karro.

Så ska säga till henne att hon ska vara hemma hos Josey

vid 22- 23 senast !!!

Jag har ju ansvar för henne nu när hon är hemma på besök.

Josey skulle ut till öltältet i kväll med sina vänner.

Men hon kommer nog inte va ute så länge , hon börjar ju

jobba tidigt i morgon !!!

Jag tänkte ju oxå gå ner dit i kväll , men struntar i det.

A är ju redan grinigare än vanligt, och vill inte lämna Lukke

själv med honom då.

Fille och hans kompisar är ju oxå ute i kväll.

Men jag klarar mig , det blir en lugn hemma kväll i stället

för min del !!



Ha´en mysig och trevlig kväll alla goa´ !!!!

♥ LOVE & PEACE ♥ 

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar