Baby Hello Kitty

Snart läggdax

Bara en liten uppdatering om vad som hänt här idag .....
Efter att jag kom hem från Sportlovscupen idag, har jag inte gjort så mkt.
Suttit vid datorn och lekt med lite bilder,,,,ganska skoj faktiskt.

Izza kom hem en stund på em , duschade och åt mat , sen gick hon ut igen.
Josey kom hit och lagade korv stroganoff med ris , så vi åt tsm.
Sen kollade vi på tv en stund, innan hon gick hem.

Bojan kom oxå hit en stund i kväll..... ...nice as always !!
Hon följde med mig ut på kvällspromenaden med Zingo, innan hon gick hem.

Karro har varit och jobbat några timmar ikväll på Elverket.
Hon ska ju jobba nu i tre dagar , och göra sin samhällstjänst på de timmar hon har kvar.
Hon kom hem en stund , men packade bara en väska och gick till Ida sen, för hon
ska sova där i natt. I morgon på morgonen åker dem till Säfsen över
dagen och åker skidor, med Elverket. Dem är runt 20 ungdomar som åker med.
Så hoppas att dem får kul !!

Själv har jag en hel del att göra i morgon : Fille fyller ju år !! 
Klockan 12 ska jag hämta tårtan på Cafe´Huset , och måste även fixa Fille´s present.
Måste till ICA och handla lite på morgonen oxå , innan vi ska till huset och fira Fille.
Ska ju laga Tacogratäng , för det vill Fille att vi äter i morgon !!

Nu ska jag ta och lägga mej , ögonlocken börjar kännas lite tunga .

Goodnight & Sweet Dreams ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar