Baby Hello Kitty

Min torsdag´s lunch ....

I dag på fm har jag roat mej med att göra ett födelsedagskort till en vän ,
som fyller år i morgon .
Blev ganska nöjd med kortet , och hoppas att hon oxå kommer att gilla det .
Kan inte lägga ut det här nu , för vill inte att hon ska se det förren jag ger henne det.
Och det kan ju hända att hon e´här inne på bloggen och kikar.
Så jag lägger ut en bild på kortet i morgon i stället !!

Efter att jag suttit och pysslat med kortet ett tag , så blev jag lite sugen på en Latte , och
en varm smörgås. Så det blev att gå till köket och fixa i ordning det !!




Fram med min Expressobryggare.
Det är ju ingen exklusiv bryggare precis.
Men den e´helt ok , och räcker bra till mej !!



När mjölken va´skummad , och kaffet i 
var det ju bara att välja smak till min Latte oxå. 
I dag blev det vanilj .......mmmm gött !!!



Så här blev min lunch idag alltså
Riktigt mumsigt vill jag bara tala om !!  :)♥
 
                                                                                                            ♥Puss MImmi♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar