Baby Hello Kitty

Semlans dag



Redan tisdag idag , dagarna går så fort. Skulle in och skriva lite här igårkväll,
men Karro satt vid datorn så länge. Så när jag sen fick sitta, så blev det
bara att jag laddade upp lite bilder , innan jag gick och la´mej!!

Först en liten uppdatering från igår då....Lukke och jag tog det ganska lungt hela
dagen. Han kollade på film , och jag satt och pysslade med ett födelsedagkort
till Fille. Han fyller ju 18 år nu på tordag !!
Senare på kvällen gick Lukke hem till sin pappa.

Min vän Bojan kom över på en kaffe på kvällen. Trevligt som vanligt !
Vi hade ju 1 års jubileum igår.
Känns som att vi har varit vänner mkt längre. Vi har haft så mkt roligt
under detta året. Många skratt och tokigheter!!
Hoppas vi kommer att vara vänner i många , många år till !!

******************

Idag har jag , Jerre, Josey och Karro varit på Cafe´Huset och fikat.
Jerre bjöd !! Vi åt alla varsin semla förstås, och jag drack kaffe till,och dem
andra tog dricka till. Gött och mysigt !!
Efter vi varit och fikat gick vi hem till Jerre en stund, innan han skulle iväg
och jobba.

Beställde en tårta till Fille idag oxå. Vill ju ha en speciell tårta till honom,
med WOW på. Så jag hoppas att den blir som jag vill ha den.
Ska hämta den på torsdag vid 12 tiden !!

På em blev det en fikastund till med min vän Sandra.
Men då åt jag ingen semla, tog bara kaffe !!
Det va´roligt som vanligt att träffa Sandra. Och hon fick sin födelsedags-
present av mej oxå. Ett halsband, med en stjärna på.
Va´lite orolig att hon inte skulle gilla det, men hon tyckte det va´fint iaf.
Vilken himla tur !!

Bojan kom förbi en stund i kväll oxå. Jag fick ett jättefint halsband av henne,
som hon skickat efter till mej !! Blev så glad !!
Sä här såg det ut :





 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar