Baby Hello Kitty

Måndag .....


Ja då är det måndag igen då .
.......har hunnit med en hel del redan idag fast klockan bara är halv två.
gick ju upp vid halv sex : ut med vovven !!
Sen blev det några koppar kaffe såklart , så att jag vaknar ordentligt !!

Vid halv nio väckte jag Izza , för hon börjar ju 10:00 idag.
Hon gick upp vid nio , och duschade och gjorde sej i ordning.
Sen gick hon i väg till skolan.

När hon gått tog jag mej en promenad till ICA , va´ju tvungen att handla lite mat.
Börjar ju eka här i skåpen!!
Köpte bara det nödvändigaste , men ändå blev det två kassar fulla .
 så när jag kom hem igen va jag lagom trött.
Inte så rockigt att gå från ICA med två tunga kassar med mat .....men va ska man göra !!??

Sen blev det ett varv med dammsugaren här hemma oxå och moppen.
Måste ju nästan dammsuga varje dag för att vovven tappar så mkt hår nu ...Grrrr !!
Jag har tvättat 4 maskiner oxå .....tvättkorgen va´ju överfull.
Har hängt upp kläder i hela lägenheten nu nästan , och det luktar jättegott av sköljmedlet !!!

Vid lunch ringde Bojan och frågade om jag ville ta en kaffe på Torgis.
Så då gick jag ner dit, drack kaffe och snackade med Bojan en stund.
Hon åker iväg till Karlshamn i morgon bitti för att göra ett examens arbete till skolan.
Hon kommer hem igen på torsdag kväll.
Men redan ikväll åker hon till Karlstad, och sover där i natt.
Tåget går tidigt i morgon bitti.
♥  I´m gonna miss ya honey !!!  ♥
Men dagarna går ju ganska fort ändå , så snart e´hon ju hemma igen !!!

I kväll tänkte jag göra Korv Stroganoff till middag , det gillar tjejerna här hemma.
Jag tycker faktiskt oxå att det är gott , måste jag ju erkänna !!

Ska till Jesper en stund sen oxå , när han kommer hem från jobbet.
Men det blir nog efter vi har ätit.
Måste låna hans skrivare , och skriva ut mitt CV.
Ska söka ett jobb i Stockholm på ett cafe´, och man måste skicka ansökan med post.
Gick inte att göra det via internet.

Hej så länge !!
                                                 ♥Puss Mimmi♥

sandra

Fick en liten chock när jag läste Kattas blogg att DU hade en blogg;P Ville bara säga HEJ!. :D

2009-02-16 @ 14:53:07
  URL: http://sandrusen.blogg.se/
Linda

Trevlig blogg tjejen!

2009-02-16 @ 17:56:57
  URL: http://lalipop.blogg.se/
sandra

Nej de´trodde jag inte:P. Jo då de är helt oki, grymt ont i huvve bara. Hur är de själv?

2009-02-16 @ 19:45:13
  URL: http://sandrusen.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar