Baby Hello Kitty

Allmänt test 1

  • Hur bor du: Lgh med 3 rok
  • Brukar du komma i tid: Ja för det mesta
  • Hur lång är du: 1,62 tror jag
  • Kan du laga mat: japp
  • Vad jobbar du med/pluggar du: Är arbetslös
  • Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor och t-shirt
  • Har du någon fobi: ja jag har spindelfobi
  • Hade du en bra kväll igår: Ja då , lungt och skönt
  • Vilket är ditt senaste inköp: Toapapper
  • Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
  • Var fick du dina senaste pengar ifrån: Alfakassan
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Nej , jag sover på soffan
  • Vad hade du sönder senast: ett glas
  • Vem snackade du med senast: Jerre
  • Varm favoritdricka:Kaffe såklart !!
  • Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
  • Alkoholhaltig favoritdricka: ÖL
  • När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte ...
  • Saknar du någon just nu: ja det gör jag
  • Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata, och va´sur och grinig
  • Någon jag stör mig på: ja då det finns det
  • Intressen: sitta vid datorn, umgås med vänner, fotografera, m.m
  • senaste person du kramade: Lukke
  • Senaste person du ringde: Jerre
  • Senaste person som ringde dig: Adam
  • Vad drack du senast: kaffe
  • Vill du ha barn: Har redan 6 stycken, vill inte ha flera !!.
  • Längtar du till din nästa födelsedag: Japp
  • Har rakat dina ben någon gång: Ja flera gånger
  • Är du sugen på något nu: Baconchips
  • Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ca 6-8
  • Använder du hudkräm: ja
  • Attraheras du av män med skägg: Nope
  • Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop med smör smak !!
  • Brukar du baka: Ja det händer i bland
  • Röstade du i det senaste valet: Nej
  • Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Både och
  • Vilken låt lyssnade du senast på: Score - TAKIDA
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
  • Vad tycker du är äckligt: spindlar
  • Har du pengar på mobilen: Nej , bara gratis SMS

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar