Baby Hello Kitty

Så tråkigt .....

Känner mej så trött idag igen , vet inte vad det e med mej.
Suck , jobbigt dessa dagar när jag känner mej så här :(

Har iaf varit och kollat på Lukke´s julcabare´i morse ,
Fille & Cissi följde oxå med.
Det var roligt , och fint som vanligt !!!

Annars har jag inte gjort alls  mkt idag ,
suttit vid datorn , tvättat , dammsugit , och städat
lite bland mina kläder.
Jag känner mej som sagt jätte trött ,
skulle lätt kunna gå och lägga mej redan.
Men ska ju laga lite mat till Lukke först iaf , 
sen får vi väl se vad jag hittar på .

Det e ju så tråkigt att inte ha pengar , inte kunna göra ngt.
Men på fredag får jag pengar iaf , då blir det PARTY !!!! :)



En fin bild på Tissi & Mogge 
Visst e´dem söööta ??!! ♥

Ha en fortsatt underbar " Lill-Lördag " 
kanske tassar in senare och skriver lite mera !!

♥ Pussar ♥


 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar